Renault Kadjar: izmēģinām atjaunināto versiju

To nav viegli pamanīt, bet šis ir jaunais Renault Kadjar. Nosacītijaunais, jo faktiski tas ir feislifts, “produkta modernizācija”, modeļaatjaunināšana – sauc to kā gribi, katram auto sava mūža laikā ar noteikturegularitāti pienāk brīdis, kad tas ir jāatsvaidzina, lai saglabātu intrigukonkurencē ar citiem līdzīgiem piedāvājumiem tirgū. 

Tas, ka Renault neko būtiski vizuāli nav mainījuši, irsaprotams. Salīdzinot ar Nissan Qashqai, ar kuru Kadjar ir kopīgs praktiskiviss, Renault variants vienmēr izskatījies simpātiskāks. Nozīmīgākās pārmaiņasir notikušas vietās, kuras mēs ikdienā neredzam – to vidū ir divi jauni motori,kā arī jaunas motoru un transmisiju kombinācijas. Jaunie motori ir tādi paši, kā Nissan Qashqai, kas arī tosieguva šogad. Pirmais ir 1,3 litru benzīna motors ar 140 vai 160 ZS. Un ja arto ir par maz, ir arī dīzeļdzinējs ar 115 vai 150 ZS. Pieejama arīpilnpiedziņa, taču tikai komplektā ar jaudīgāko no dīzeļdzinējiem. 


Šķiet, ka daudzi potenciālie pircēji novērtēs arī uzlabojumus interjeraarhitektūrā un apdarē. Lai gan tas nav, kā mēdz teikt, game-changer, tas ir pozitīvivērtējams pavērsiens, ir īpaši Kadjar gadījumā. 



Kāds tas ir? 


Tas jaunais 140 ZS turbomotors patiešām nav slikts.Pirmkārt, braucot nav iespējams pateikt, ka tam ir tikai 1,3 litru tilpums. Paātrinājumsir vienmērīgs jau no salīdzinoši zema apgriezienu diapazona, turklāt nelieknepārtraukti manīt par savu “1,3 faktoru”.  Protams, tas nav motors, kas paliks atmiņā kājaudīgs vai dinamiski aizraujošs, taču tas atrodas automašīnā, kas jau sākotnējinebija šādam mērķim paredzēta. 


Stūre nav īpašiinformatīva, taču tā ļauj Kadjar mainīt braukšanas virzienu ar tikpat lielu entuziasmu,kādu varētu gaidīt no krosovera. Tiesa gan, Seat Ateca vai Peugeot 3008 varbūtir nedaudz labāka vadāmība, taču lielākā daļa šī segmenta auto pircēju nenoslogosavus prātus ar pārdomām, vai viņu jaunais ģimenes krosovers būs spējīgs brauktpa līkumainu kalnu ceļu ar zaķa cienīgu izveicību, tāpēc tam šajā gadījumā navkritiska nozīme. 

Taču gaitas komfortam gan ir nozīme, it īpaši valstīs ardaudziem sliktas kvalitātes ceļiem (piemēri nav tālu jāmeklē). Šajā pozīcijāKadjar viss ir kārtībā – atliek vienīgi nepārspīlēt ar riteņu disku izmēru. Arīpraktiskuma ziņā nav pamata satraukumam – bagāžas nodalījuma 527 litruietilpība šķiet pieņemama, kaut gan tā mazāka, nekā, piemēram, VW Tiguan.  


Vai to ir vērts pirkt?


Kadjar nav slikts variants, ņemot vērā tā vērtības un cenasproporciju. Eksistē dinamiskāki krosoveri, kas apveltīti ar labāku vadāmību, tačutie ir arī ievērojami dārgāki. Pircējiem, kuriem interesē praktisks, pietiekošimoderns krosovers, bet par nepārspīlētu cenu, Kadjar cenu lapā būs, koizvēlēties - cenas sākas no 16 770 eiro, bet pats dārgākais Kadjar, ar pilnpiedziņu, dīzeļdzinēju un visām ekstrām maksā 26 820 eiro. 


https://www.whatcar.lv/testa-brauciens/6889/renault-kadjar-izmeginam-atjauninato-versiju
Pievienot komentāru

Atstājiet savu komentāru

Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив