Jaunā Renault Sandero testa brauciens

Šodien veiksim tautas auto Renault Sandero testa braucienu, kāpēc jūs jautājat tautai, bet vienkārši pēc popularitātes mūsu valstī tas ir stingri iekļuvis labāko pieciniekā un savas pozīcijas netaisās atdot. Aizvadīju testa braucienu divas sacīkstes ar nedēļas intervālu, kopā ar draugiem devos uz vasarnīcu 150 km vienā virzienā, maz, bet var sajust, kā mašīna uzvedas gan uz šosejas, gan uz lauku ceļa.

Pagājusi nedēļa un atkal uz vasarnīcu, tagad braucam uz Renault, bagāžniekā viss ietilpās, un pat mana jaunā salokāmā makšķere ap salonu piebāza sīkumus, jo plauktu un nišu ir pietiekami. Salonā vietas pietika visiem, pat mans tāls mazais draugs, astoņdesmit metru un smuks santīms, diezgan ērti iekārtojās aizmugurējā sēdeklī. Ne gluži ierastā klimata kontroles pogu atrašanās vieta viduskonsolē sākumā rada nelielu diskomfortu, taču pie tām ātri pierod. Stūre priecēja ar savu atrašanās vietu, pat ar savu augumu jutos diezgan ērti. Šoreiz izdevās aprunāties, jo skaņas izolācija parādīja savu labāko pusi. Dzinējs diezgan sparīgi uzņem apgriezienus, un ripojam atpūtas un makšķerēšanas virzienā.

Piekare nepārprotami izpilda visus ceļa nelīdzenumus gan trasē, gan mūsu partizānu ceļos. Automašīnas vadāmība pilsētā ir ideāla, rīvēšanās no rindas uz rindu ir tikai prieks, bet ārpus pilsētas ar iestatīto ātrumu atsauksmes varētu būt labākas. Nonākuši līdz haciendai pēc alus kausa, apspriežoties ar biedriem, nonācām pie secinājuma, ka šī ir labākā izvēle budžeta Renault automašīnai! Kas nepievils pat pilsētas sastrēgumos un ne garos izbraucienos uz jūru ar visu ģimeni!
Pievienot komentāru

Atstājiet savu komentāru

Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив